مصاحبه آرشیو خبر ها
باختمان به سویا همه چیز را عوض کرد

باختمان به سویا همه چیز را عوض کرد

مدیر کل یوونتوس در نشستی که در یکی دانشگاه های میلان به مناسبت بررسی عوامل موثر در برگزاری هر چه بهتر فینال لیگ قهرمانان برگزار شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

 

در دهه ی 90 و اوائل دهه ی 2000، لیگ ما سرزمینی زرخیر بود، اما امروز تقریبا لیگی انتقالی است. با این حال، لیگ داخلی در ایتالیا مقدار زیادی انرژی از تیم ها می گیرد، نمی توانید به ساسولو و یا کارپی بروید و آزمونی که در پیش دارید را دست کم بگیرید، چون ممکن است که شکست بخورید. تیم های دیگر در لیگ های دیگر این مزیت را دارند که در کشورشان این همه استرس نمی کشند، به خصوص استرس رسانه ها. من نمی گویم لیگ را تیمی می برد که بهترین فوتبال را ارائه می دهد، اما تیمی که در کل بهتر باشد قهرمان می شود. در اکتبر ما 13ـم بودیم و با قهرمانی کار را تمام کردیم، این یعنی یووه قوی ترین تیم سری آ‌ست.

 

او در ادامه گفت:

 

لیگ قهرمانان غیرقابل پیش بینی است و این موضوع با این واقعیت که هیچ تیمی نتوانسته از از عنوان قهرمانی اش در لیگ قهرمانان دفاع کند مشخص می شود. ما پارسال در فینال به بارسلونا، بهترین تیم جهان، باختیم. آنچه اهمیت دارد این است که به آن شبِ خاص (فینال) ، جایی که یک بازی تعیین کننده بین بهترین تیم های حاضر با بالاترین آمادگی انجام می شود ، برسید. یک متغیر مهم دیگر قرعه ی دور یک هشتم نهایی است که در اینکه چه تیمی به فینال برسد نقش مهمی دارد، باختن به سویا یعنی شما صدر نشین نیستید، در سید یک نیستید و این همه چیز را عوض می کند، یا یک بازی در استانبول (اشاره به بازی یوونتوس و گالاتاسرای) می کنید که محدودیت هایی برای انجام بازی های فوتبال دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: